جلسه برنامه ریزی هفته ملی مهارت با حضور روسای مراکز و کانون انجمن های صنفی آموزشگاه آزاد به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان وبلوچستان برگزار شد .

جلسه برنامه ریزی هفته ملی مهارت با حضور روسای مراکز و کانون انجمن های صنفی آموزشگاه آزاد  به میزبانی اداره کل  آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان وبلوچستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل  آموزش فنی و حرفه ای استان  ، جلسه برنامه ریزی هفته ملی ملی مهارت با حضور روسای مراکزو کانون انجمن های صنفی آموزشگاه آزاد  به میزبانی اداره کل  آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان وبلوچستان برگزار شد .

 

 در این جلسه که با حضور رئیس کانون آموزشگا های آزاد ،روسای مراکز شهرستان زاهدان ،مسئولین ستادی برگزار گردید ، ابتدا جهانتیغی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان سیستان وبلوچستان از حضور همکاران در ساعت پایانی کار تشکر کرد . ایشان با اشاره به دستور العمل ارسالی سازمان درتعیین برنامه های ۶ مرداد گفت : بهترین زمان برای شناخت ومعرفی بیشتر آموزشهای فنی وحرفه ای به مردم در این زمان میباشد .

در ادامه جلسه روسای مراکز و مسئولین واحدهای اداره کل به پیشنهادات در خصوص ارائه بهتر برنامه های هفته ملی مهارت پرداختند .

درپایان مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان سیستان وبلوچستان در سخنانش تاکید کرد باید نخبگانی مهارتی  را در سطح استان پیدا کرد و در جشن محوری از حضور آنان استفاده برد .

جهانتیغی در سخنانش به مشارکت  بخش خصوصی  در جشن محوری امسال خبر داد و گفت : باتوجه به برنامه های سازمان امسال برنامه جشن ۶ مرداد به عهده بخش خصوصی میباشد